אפליקציה לניהול אירוע

אמ;לק – פיתחנו אפליקציה שתעשה לכם חיים קלים יותר בניהול האירוע שלכם!

אפליקציה לניהול אירוע סוללת לכם את הדרך הבטוחה לעבור את האירוע המרגש שלכם בהצלחה ועל הצד המדוייק והמחושב ביותר.
אנחנו בקולולוש בעלי ניסיון רב בתחום הפקת וניהול אירועים פיתחנו עבורכם אפליקציה שתעזור לכם לנהל את האירוע שלכם.

האפליקציה שלנו מציעה סל כלים רחב לניהול אירוע, כאשר חלק מהאפשרויות והכלים הינם חינמיים לחלוטין ואילו חלק מהאפשרויות בתשלום.

מה ניתן לעשות עם האפליקציה?

אישורי הגעה לאירוע

האפליקציה שלנו מאפשרת לכם לנהל את אישורי ההגעה של המוזמנים שלכם בפשטות ובנוחות.
כל המוזמנים שלכם ירוכזו במקום אחד, עם חלוקה לקבוצות ולצדדים (בחתונות: חתן/כלה), עם כמות וסטטוס ההגעה שלהם.
כמו כן, ללקוחות שירכשו שירות אישורי הגעה טלפוני תתווסף אפשרות להערות שציין האורח.

סידורי הושבה

קולולוש מאפשרת לכם לנהל את סידורי ההושבה באירוע שלכם על בסיס אורחים שאישרו הגעה ו/או כאלו שטרם אישרו.
המערכת שלנו מאפשרת לכם למספר את השולחנות ולסדר את האורחים ע”ב מספר השולחן.

צ'ק ליסט לאירוע

כיאה לאירוע משמח, המשימות מרובות וההתרגשות בשיא!
ריכזנו עבורכם מספר משימות שעליכם לבצע טרם האירוע ואיפשרנו לכם להוסיף משימות נוספות בקלילות.
האפליקציה שלנו תעזור לכם לנהל את המשימות ותאפשר לכם להיות בבקרה מלאה על משימות שנעשו ועל אלו שטרם הושלמו.

מחשבון אלכוהול

אתם צריכים לדאוג לאלכוהול בעצמכם? אל חשש, בעזרת האפליקציה שלנו – תוכלו לחשב את כמות האלכוהול המשוערת שתצטרכו באירוע שלכם.
המערכת מתבססת על נתונים של אירועים לשלכם מבחינת פרמטרים מוגדרים מראש, למשל: יום בשבוע, סוג הקהל, כמות מוזמנים וגילאים.

מתנות מהאורחים

סיימתם לחגוג? הגיע הזמן לספור את הכסף 🙂

גם כאן קולולוש לשירותכם ותוכלו להזין את המתנות שקיבלתם מהאורחים שלכם.

Previous
Next